Panel klienta CAVER – to miejsce gdzie klient obsługiwany w ramach podpisanej z Biurem Rachunkowym CAVER umowy ma możliwość zalogowania się do panelu kontaktu i obsługi na płaszczyźnie klient – biuro.
Zobacz jak działamy sprawdzając demo: nazwa: caverdemo hasło: caverdemo
Dodatkowe informacje dotyczące panelu klienta:
Moduł do prowadzenia Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów umożliwia proste i wygodne prowadzenie usług księgowych, a także rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak schematy importu, możliwe jest automatyczne uzupełnianie rejestrów oraz księgowanie amortyzacji. Moduł KPiR online to pewność, że system jest zawsze zgodny z obowiązującymi przepisami.
Na moduł składa się wiele funkcjonalności takich jak m.in.:
- generowanie i wydruk podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR) oraz deklaracji podatkowych VAT-7 i VAT-UE
- obliczanie wysokości podatku dochodowego według skali podatkowej lub podatku liniowego
- generowanie i wydruk rejestrów sprzedaży VAT i rejestrów zakupów VAT
- prowadzenie ewidencji i rozliczenia pojazdów, ewidencji wyposażenia i środków trwałych
- księgowanie amortyzacji
Moduł KPiR online to:
- Prostota zastosowanych rozwiązań
- Zgodność z aktualnymi przepisami
- Ułatwienia w rozliczaniu z Urzędem Skarbowym
- Ewidencja VAT, zestawienia księgowe, deklaracje i wiele innych
Moduł Sprzedażowy oferuje prowadzenie sprzedaży w sposób w pełni zintegrowany z modułem księgowym. Dzięki temu dane wprowadzane w systemie są automatycznie przekazywane do modułu księgowego. Zaraz po wystawieniu dokumentu jest on widoczny w systemie co umożliwia księgowanie „na bieżąco”.
System umożliwia również generowanie przejrzystych raportów pozwalających na bieżąco śledzić np. stan należności, wielkość sprzedaży i wiele innych. Zestawienia prezentowane są również w formie wykresów.
Moduł Sprzedaż to:
- Prowadzenie sprzedaży w sposób w pełni zintegrowany z modułem księgowym
- Wystawione faktury automatycznie trafiają do modułu księgowego
- Łatwość wystawiania dokumentów handlowych
- Możliwość generowania przejrzystych raportów
Moduł usprawnia proces komunikacji pomiędzy biurami rachunkowymi a ich klientami. Import dokumentów online do systemu oraz przesyłanie ich w dowolnym formacie (skany, zdjęcia, pliki PDF) pozwala na sprawne kierowanie przepływem informacji w firmie i biurze rachunkowym. Zarządzanie dokumentami w formie elektronicznej upraszcza ich wyszukiwanie, archiwizację, gwarantuje aktualność wersji oraz eliminuje konieczność ich powielania.
Możliwość przesyłania na bieżąco np. faktur zakupowych w zeskanowanej formie, umożliwia wprowadzanie ich do systemu przez Biuro a następnie zaksięgowanie bez żadnych opóźnień. Dzięki temu poprawia się jakość obsługi klienta jak i samej pracy.
Obieg dokumentów i archiwizacja to:
- Usprawnienie komunikacji pomiędzy biurem a klientem
- Import dokumentów online do systemu
- Księgowanie na bieżąco bez konieczności oczekiwania na wersje papierowe
- Zarządzanie dokumentami w formie elektronicznej
- Możliwość przesyłania dokumentów pomiędzy przedsiębiorcą a biurem w różnych formatach (skany, zdjęcia, pliki PDF)
- Sterowanie/kierowanie sprawnym przepływem informacji w przedsiębiorstwie
- Usystematyzowanie, ujednolicenie, uporządkowanie, usprawnienie procesu przekazywania informacji
- Uproszczenie wyszukiwania dokumentów, gwarancja aktualnej wersji
- Eliminuje potrzebę powielania i rozprowadzania dokumentów
- Bieżąca kontrola zadań
Korzyści jakie zyskują Państwo współpracując z naszym biurem mając internetowy dostęp: